breakaway…. nanana

I’ll spread my wings and I’ll learn how to fly…I’ll do what it takes til’ I touch the sky….And I’ll make a wish…Take a chance….Make a change…And breakaway…

Honestly… mang lagi cocok banget ma perasaan
halah… sayangnya aku bukan adventurer….gak punya jiwa petualang…
fffiuh…
someday lah may be…
many I have to prepare
waaa…
enak kali ya…
hijrah ke suatu tempat dimana tiada satupun yang mengenali
ketololanku…
kepikunanku…
kenaifanku…
keegoisanku…
tak ada yang tahu hidupku yang lalu
mulai dari nol
menemukan jati diri yang belum jua ditemukan
someday…
somewhere…

I’ll spread my wings…and I’ll learn how to fly…though it’s not easy to tell you goodbye…I gotta take a risk…Take a chance…Make a change
And breakaway….Out of the darkness and into the sun….But I won’t forget the place…I come from….I gotta take a risk….Take a chance….Make a change…And breakaway, breakaway, breakaway

**saat Kelly kembali teriak2 di kupingku… huuuh… saat-saat seperti ini… ingin lari saja…*

Advertisements

29 thoughts on “breakaway…. nanana

  1. akuzahra says:

    menatapmatahari said: iya itu lagunya si kelly clarkson teh…. breakaway

    o iyaa…kalo saya lagunya priscilla ahn ling..:I was a little girl alone in my little world who dreamed of a little home for me. I had a dreamThat I could fly from the highest swing.I had a dream..Now I’m old and feeling grey. I don’t know what’s left to say about this life I’m willing to leaveI lived it full and I lived it well, there’s many tales I’ve lived to tell. I’m ready now, I’m ready now, I’m ready now to fly from the highest wing…

  2. menatapmatahari says:

    niwanda said: Tapi berarti juga memutuskan rantai jejak dengan orang-ornag terkasih (sementara?). Sanggupkah?

    ehm2x…. suatu saat… saat sanggup mba…. (ah malu deh… nonjok banget pertanyaan mbak lei)

  3. pipipego says:

    iya… saya juga pernah ngalami itu mbak.. berkali-kali, malah..tapi kok ya kaburnya ke ibu kota, malah tambah sumpek soalnya ruwet.. :))kayanya mbak butuh refreshing.. mungkin mau ke surabaya?nyambangi saya…. hihihihi

  4. agoestbkl says:

    menatapmatahari said: yah yah… ternyata kak agus suko jugo lagu iko toh

    Ya, ka banyak suka lagu-lagu barat, terutama yang lirik-liriknya inspiratif geto.Btw, lingga kok ke sawah gak bawa bronang… he he…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s